Att underhålla en hyperaktiv 3-åring

Okej, så nu provar jag på det här med att använda bloggen som någon slags dagbok då. Så jag kan se tillbaka sen.
Liam gjorde illa nyckelbenet/axeln häromdagen och får ont av att använda armen för mycket (dvs - ingen bra idé att leka i lekparken) så jag vill hålla mig inne nu under helgen. Det är så himla svårt att underhålla en hyperaktiv treåring. Han vill vara överallt på en och samma gång och helst vara stilla max 5 sekunder i stöten.
Men efter lite (okej mycket) övertalning och uppmuntran lyckades vi bara muffins tillsammans han och jag. Mysigt att bara vara vi två en stund (även om pappan och lillasystern inte va längre bort än vardagsrummet).
Jag mår sådär idag. Försöker fokusera på det jag gör, vara här och nu osv. Funkar väl, mer eller mindre.















Kom ihåg mig?
Hannah Forsbom. Född 1995, Nynäshamn. Mamma till Liam född 2016 och Lily född 2018. Jag bloggar om livet med psykisk ohälsa.

HannaVic logotype