Här är jag och mina tankar igen.

Tänk att jag alltid kommer tillbaka hit. Varenda gång som jag når den där punkten där jag helt enkelt inte orkar hålla alla tankarna i huvudet utan måste göra något av dem.
Jag har varit på väg hit, till min blogg (eller tankerensare) x antal gånger. Det finns så mycket jag vill skriva. Släppa ut, men var börjar man när man samlat tankar i vad som känns som hundra år? Jag vet inte. Med ett sånt här inlägg kanske. Så jag kan släppa ut lite i taget sen.
Jag känner väl att jag skulle vilja få ner saker om barnen också. För att kunna se tillbaka och minnas. Får klura på det. Tillbaka här igen är jag i alla fall tycks det. ❤














Kom ihåg mig?
Hannah Forsbom. Född 1995, Nynäshamn. Mamma till Liam född 2016 och Lily född 2018. Jag bloggar om livet med psykisk ohälsa.

HannaVic logotype